Subscribe:

Ads 468x60px

MY BLOG

Saturday, April 16, 2011

Kacip Molek KMTPh

Hai semua.. Today, sy nk cite sal family in a dorm... hehe... Actually we are roomate je... Tp like a family dah... hehe... Firstly nk kenalkan kat korang... First person i meet in my dorm...

gambar atas ni Ammar... Die ni berasal dari terengganu... Agak kelakar orangnye... Pada asalnya sy kenal die ni seorang yang sombong dan pendiam... tetapi semakin hari belangnya dah terkeluar... ni bukan belang jahat tau... belang biasa je... belang kelakar... hehe... kadang2 baik, kadang2 kedekut... tetapi bertempat la.. opsss sory... jangan marah ea ammar... nti kite crite lagi k....

Secondly Adam...



Ni adam... Series orangnye... tetapi memang kelakar... adakala tu, satu ayat die sahaja buat kami ketawa... kami semua happening dalam dorm... tapi adam ni cepat gak terasa.. penah satu hari sy buat dy trase... hehe.. sory adam... niat nk bergurau je sebenarnya... jgnla marah2 ea... happy2, smile always tau...

sape ni??? hensemnye.... bukan gambar ni, yang taip ni yang hensem... hehe... xde lah.... gurau je.... memang hensem die ni.. paling hensem dalam dorm... seorang yang bising jugak, ceria n happening..... sonok kenal ngn madi... dah lame sy kenal dengan nye.... dr sekolah teknik lagi sampai skang... kat matrik.... hehe... madi ni seorang penyayang tau... hehe...

bagus kenal ngan mereka ni... semuanya penyayang... ape2 pon, kami kongsi bersama... saya amat sygkan mereka... hehe... jiwang la pulak... kuang2... jumpe lagi nanti... kitorang pon dh nak abeh matrik dah ha.... hari ni 16 april.... kuar matrik 20 april.... sekejap je lagi... huaaaaaa.... mesti rindu kat korang nanti.... hope all success.... gudluck...

1 comments:

Krule Elurk said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment