Subscribe:

Ads 468x60px

MY BLOG

Friday, May 16, 2014

AWAK!!!

Awak, saya happy sangat dengan kehadiran awak, thanx awak. Saya sayang awak sangat2. Saya sentiasa doakan jodoh kita akan kekal selamanya, sebab saya yakin yang awak lah cinta saya, tulang rusuk saya. ^_^ saya akan sedia menanti awak even busy macam mana pon awak, n saya akan cuba sabar dengan karenah awak sebab nanti kalau saya x sabar, macam mana saya nak sabar bila kita akan kahwin nanti, betul x? hee, sy xsabar menanti saat kita akan disatukan, mudah2an ianya dipermudahkan.

Awak, Fatin Athirah Binti Palompok. Sudikah awak terus menyayangi saya dunia akhirat? Huhu, saya sentiasa sudi menyayangi awak selamanya, melainkan awak cuba untuk menduakan saya dan meninggalkan saya. Saya sekarang terasa bahagia walaupun kita jarang contact. Saya dah apply LI kat JST tempat awk keje, hopefully saya dapat kat situ. Kalau ade rezki, senang kita nak jumpa, senang saya nak melawat family awk. Hee.

Awak, saya sayang awak, saya rindu awak dan saya cinta awak.

0 comments:

Post a Comment