Subscribe:

Ads 468x60px

MY BLOG

Tuesday, February 11, 2014

MEET AGAIN??

Hyep pembaca, assalamualaikum. Hee, hari ni 11/2/2014 hari selasa. Supposed to be x ada meeting bersama dia. Tapi kan, dalam sms y tidak disengajakan, aku sengaja bergurau dgnnya y mana ayat ku, 'mana la tau ira nak turun jengka', tiba2 jawapan y dikeluarkan oleh nya, 'nak ke? Boleh je' terkedu aku sebentar dan aku xsangka y dy nak jumpa aku. Awak tau x ira, kalau awk tu busy nk study xperlu la dtg jumpe sy, sy xkesah la. Hee walaupun dlm ht ad sedikit rase rindu nak jumpe awk. Okay set jam 8 malam kami jumpa. Macam biasa aku tunggu dia di terminal, tp aku ke bandar jengka dr jengka 3 pd pukul 6.30 ptg aku dh turun. Woww awalnye semata2 y tersayang. Hee tp aku ke kedai maksu aku dulu, lepak. Semangat betul aku nak jumpe dy td, dalam keadaan y agak keletihan, aku pergi juga untuk jumpa dia last bulan februari ni. Lepas ni pasti aku merinduimu fatin athirah.

Okay then, sesampainya dia, dia duduk disebelah ku. ^_^ berbaju hitam awk malam ni, sebenarnye sy y nk sama ngan awk. Hehe. Comel sgt n labuh baju awk mlm ni. Comel dan cantik. Sy bersyukur ada buah ht y comel mcm awk fatin athirah. Dalam pic dan luar memang berbeza. Huhu, aku terus mengajak dia ke wfc kerana aku terasa lapar secara tiba2, tp kami berbalik pada plan asal y mana dia ingin cool blog. Aku suruh dy bli sbb dy y nak. Lepas dy bli aku terus ke wfc bersama dy.

Di wfc, aku order bubur ayam dan air laici, dia kata aku sakit sebab tu order bubur. Hahaha. Dia xmakan sebab kenyang. Makan roti je pun. Macam mana mau besar cik adik sayang kalau itu je y awk makan. Hahaha. Semasa aku sedang makan, kami berbual rancak. Sambil ketawa, seronok la bila bersama awak fatin athirah. Hilang segala masalah sy, thanx sayang. Sebab sudi jumpa sy hr ni. Selesai aku makan, aku bermain2 handset ku, lantas aku buka kamera dan snap pic dy dan snap video dy secara curi2. Utk tatapan aku nanti jugak, kalau rindu. Hee. Awk malu ye ira? Haha. Sy susah nak ingat wajah awk snyum nmpak gigi, jd sy tpakse curi2. Sbb mintak kat awk, awk xbgi tkot sy jemu bile tgk slalu. Hahaha. Ape la awk ni. Lepastu dy pelawa aku tgk handfon dy, hahaha. Awak nak ke kalau sy bukak line awk n tgk diary awk tu. Terus dia tarik balik kata2 dy, takot dy aku stalk diary dy. Hahaha.

Indah nya bila bersama awak selalu sayang, kemudian selesai makan, aku mengajak dia pusing2 bandar, tpi satu bangunan jela kami pusing, takot kepenatan. Tu y dia keluarkan ayat tu pada aku, risau sangat dy bila aku penat sbb aku nak pulang ke chini esok. Hahaha. Sayang jugak awk kat sy ye fatin athirah? Hee thanx, sy pon sayang awk. Kemudian, kami hanya lepak di terminal, nak jadi cerita, ketika dia sedang bercerita pasal accident, aku ralit tgk muke dy, dy sempat tegur aku, kantoi lak dah tiba2 dengan dy. Hahaha. 'Awk sy cerita ni awk tgk la tgn sy, buat apa tgk muke sy' ayat y dikeluarkan oleh nya. Hahaha malu aku sebentar. Puas aku ketawa, comel sgt dy, sbb tu aku nak tatap puas2 sebelum aku balek chini sok. Nak jumpe nanti mcm susah dh. Hee. Tapi sy respect awk sbb berani kluar sorg2 semata2 nak jumpe sy, jangan lepas ni awk berani jugak keluar dengan laki lain tau. Awak kene ingat ayat sy, sy syg awk smpai 7eleven tutup. Tau awk.

Ya allah, sygnya aku kat dy. Kuat ke aku kalau dy xde dengan aku, bg smgt dekat aku mcm selalu. Kehadiran dy dlm hidup aku membuat aku semakin gembira. Setelah sekian lama aku meratapi kesedihan pd seorang gadis y hanya menganggap aku sebagai abg sahaja sedangkan aku menyayanginya lebih dr segalanya. Kini tangisan aku sudah bertukar kepada kegembiraan y amat sgt setelah munculnya gadis y bernama FATIN ATHIRAH ini dalam hidup ku. Aku berjanji dengan diriku y aku xkan pernah sia2 kan cinta kami. Jika jodoh kami panjang, insyaallah akan aku lamar dikau menjadi permaisuri hatiku selama2 nya athirah. Ameen.

Kemudian aku menunggunya sehingga van uitm bergerak pulang. ^_^ hari y sungguh indah ketika bersamamu wahai buah hati. Alhamdulillah. Doakan perjalanan ku sentiasa selamat ye sayangku fatin athirah. Hee sampai sini sahajalah cerita kegembiraan aku ya para pembaca. Lepas2 ni insyaallah akan ada lagi cerita y menarik buat bacaan kalian. Terima kasih semua, terima kasih sayangku FATIN ATHIRAH.

0 comments:

Post a Comment